Årsmøte 16. mars 2024

Til medlemmene i Mylla Løypeforening

Styret kaller inn til årsmøte lørdag 16.03.24 kl 17:30 som Teams-møte.

Lenke til møte: Klikk her for å bli med i møtet

Det blir også mulig å forhåndsstemme, se stemmeskjema i vedlegg med frist 13. mars.
Vi oppfordrer de medlemmene som ikke kan delta på møtet til å forhåndsstemme. Du finner stemmeseddel her.

Følgende er agenda for årsmøte:

1. Godkjenning av innkalling og saksliste

2. Valg av møteleder, referent og 2 underskrivere av protokollen

3. Årsberetning 2023

4. Årsregnskap 2023

5. Budsjett 2024

6. I henhold til vedtektene skal valg av styre avholdes i forbindelse med årsmøte. Med årsmøte i
midt i skisesongen blir det lite hensiktsmessig. Det ble derfor besluttet å opprettholde
medlemsmøte i oktober der vi også gjennomfører styrevalg. Viser til medlemsmøte 21.
oktober 2023. Styrevalget stadfestes så i årsmøte slik at vi får det inn i formell protokoll.

Styret som ble valgt på årsmøte 21.10.23 består av Tore H. Rasmussen (leder), Olaf Godli
(sekretær), Eirik Formo (medlemsansvarlig), Hege B. Kalvsjøhagen (økonomiansvarlig) og
Henrik W. Bärnholdt (grunneierkontakt).

7. Innkommende forslag (legges ut på hjemmesiden)

Innkalling med skjema for forhåndsstemming Vi oppfordrer de medlemmene som ikke kan delta til å forhåndsstemme, se side 2 i innkallingen.

Årsberetning 2023

Årsregnskap 2023