Løyperapport 6 mars 2016

(arildb)

Mylla løypeforening 6/3 kl. 07:31: Svea/Mylla, -2.5 grader, Lett snøvær. 2 cm snø siste døgn. Total snødybde er 80-110 cm.
Det har kommet 2 cm med snø nå på morgenen, ser an hvor mye som kommer og prepper ved behov. Begynner i så fall med hovedløypene.
Det har dukket opp noen Oshull igjen, ett er i Sikvika (den lille vika der en går ut på Myllavannet fra bommen ved Mylla dam).
Det andre er på Ølja nær skitraseen. De er av ukjent størelse og mye vann rundt så hold avstand.
Vi har luer med Mylla Løypeforenings logo, de koster kr 150 som betales til Jarle Sundelin konto nr. 2220.12.89223. Luene kan utleveres fra MLF's garasje ved Mylla dam. Eller hentes hos løypebasen.
Du kan støtte løypearbeidet ved å betale inn en ønsket sum til samme konto. Du blir da medlem i Mylla Løypeforening. Husk å oppgi navn og e-post.