Løyperapport 5 mai 2015

(arildb) Mylla løypeforening 5/5 kl. 07:20: Nordstrand/Mylla, + 2 grader, Overskyet. Snødybde er 60 cm på Bislingen.
Siste rapport denne sesongen, forsatt mulig å gå på ski en stund til for de iverigste, men de bare partiene blir større for hver dag.Siste prepp fra Mylla dam og innover Bislingflaka var 3 mai.Vinteren kom sent men det ble en fin skivinter med passe påfyll med snø utover.Mylla Løypeforening er nå 11 år mange har vært med og støttet foreningen fra starten og mange har kommet til etter hvert, en stor takk til dere alle, uten dere hadde det ikke blitt en meter løyper.Det er gledelig at så mange følger oss på sosiale medier, takker for hyggelige tilbakemeldinger her.På vår hjemside kan du følge med på webbkamera, ser når isen går på Myllavannet og følge med på vær og temperatur.Minner om dugnaden 26.09.15 og hoveddugnaden med årsmøte 24.10.15 Oppmøte Mylla dam kl 10.00.Ønsker alle en fin sommer.Bilder fra Bislingen