Løyperapport 5 februar 2016

(arildb)

Mylla løypeforening 5/2 kl. 07:49: Svea/Mylla, -7.5 grader, Lettskyet opphold. Total snødybde er 35-55 cm.
Løypene er i god stand, ikke behov for prepp idag. Det er lite snø på vannene og traseen er stedvis noe ruglete.
Kjørte ned Vikabakken til Sveavannet med løypemaskin, dette gjør det tryggere å sette utfor på ski.
Jeg fårr endel påstander om at nå tjener vi mye penger pga fulle parkeringsplasser. Dette er feil. Mylla Løypeforeneing har ingen inntekter av parkeringsavgiften. Vi er helt avhengi av medlemmer som støtter oss. Se hjemsiden til MLF.
Andre henvendelser gjelder toalett muligheter. Desverre det er ingen slike muligheter i garasjen. Alle vet hvordan dette er når man bare må. En må bare følge stiene inni skogen som er lagd av andre i samme ærend.
Alle de som parkerer på Svartbekken for å gå Kalvedalen Trantjern Mylla dam og spør om løype videre til Svartbekken: Gå østover fra garasjen til Flisbanen så Teiemyra-Svartbekken.
Stor aktivitet på Skjerpelykja sødag kl 11 ved Barnas Turlag.