Løyperapport 13 mars 2016

(arildb)

Mylla løypeforening 13/3 kl. 07:39: Svea/Mylla, -3 grader, Ser ut som solen er i ferd med å skinne gjennom en disig morgen..
Total snødybde er 80-105 cm.
Løypene var så bra igår at ser ingen grunn til å preppe på nytt idag.
Fortsatt mange som tror at Mylla Løypeforening har inntekter av parkering på Mylla, det er ikke riktig.
Får mange spørsmål om toalettmulighter på Mylla, desverre det er ikke toalett i garasjen, og ikke i nærheten, nærmeste er Tverrsjøstallen ca 8 km.
Dere som setter igjen sorte hundeposer på snøkanten, det er ikke mye pent og svært lite fornuftig, vipp heller dritten ut i skogen, bruk staven.
Neste søndag er Palmesøndag, det er dagen MLF arrangererer sammenkomst på Skjerpelykja, det blir bål og varme griller, solbærtoddy, bålkokt kaffe, aking,hopping, skileik og kjelketur med snøscooter for barna.
Området vil være nypreppet med løypemaskin.
Møt frem og bidra til en trivelig dag på Skjerpelykja.