Løype- og føremelding 26.03.2010

"Løypene vil bli kjørt jevnlig nå i påskeferien. Det kom mye snø tidligere i uka som gjorde forholdene bedre et par dager. Blant annet er det nå kjørt løyper i vegen langs Mylla.
Værmeldingen for påsken er ikke den beste; stort sett gråvær med og uten nedbør i form av snø eller regn.
Til tross for litt dårlig varsel, vi satser på det tradisjonelle arrangementet i Skjerpelykkja på palmesøndag med bål, grilling, akebrett, skileik osv. Møt fram! For evt. nye medlemmer – Skjerpelykkja ligger mellom Kalrasten og Vollavegen.
Smørningstips: Et tynt lag med universalklister i bånn (så lenge temperaturen holder seg på pluss-sida om natta) og rødklister for å få feste. Prøv noe nytt, for eksempel Rode Rossa klister. Dette er veldig bra og brukes av mange.
Jeg gjentar forespørselen fra tidligere meldinger om at MLF ønsker kontakt med en arkitekt. Kontakt Jarle Sundelin på sundelin@bekkelaget.no
Olaf Godli"