Løype- og føremelding 20. Desember 2011

"Dette blir siste melding fra min side før jul.
Ingen nedbør siden fredag. Løypene holder seg bra der trafikken ikke er for stor. Løypene langs Mylla og opp Åssjøvegen vil bli frisket opp torsdag morgen. Vi skulle gjerne ha hatt 10-20 cm til med snø, men det ligger ingen løfter om det i langtidsvarslet.
Snøsituasjonen gjør det litt vanskelige enn normalt å ta seg fram enkelte plasser, for eksempel ned mot Vestenden og på sørsiden av Bjønnputten mot Beltern. Det samme gjelder øverste del av Formoløypa.
Scooterløypa i Syljusæterlia er kjørt slik at det nå er mulig å gå rundt Bislingen.
Alt i alt og snøforholdene tatt i betraktning bør det ligge an til mange fine skiturer i jula. Arild vil ved behov sende ut egne meldinger som blir lagt ut fortløpende på hjemmesiden til Mylla løypeforening. Følg med på denne siden:
Husk grastrotandelen til Mylla løypeforening (989834770) når du tipper hos kommisjonæren!
God jul og godt nyttår!
Olaf Godli"