Kjære venner og medlemmer av Mylla løypeforening

Vi er midt i februar og endelig har vi fått litt etterlengtet påfyll av snø. Det har vært uvanlig snøfattig i Myllaområdet i år, men løypekjørerne våre har allikevel klart å trylle fram løyper, til glede for oss alle. Med snøen som har kommet den siste uka, håper vi at vi kan får kjørt opp flere av løypene, så dere får gått alle kjente og kjære runder og turer. Som mange har fått med seg, har vi endret regnskapsåret til å gjelde fra 01.01 – 31.12. Dette betyr kanskje at noen har endret tidspunkt for den frivillige innbetalingen av medlemskontingenten.

I tillegg til velvillige sponsorer og faste bidragsytere, er det bidrag fra dere medlemmer som sørger for at vi kan drifte løypemaskiner og løpemannskap. Dette setter vi stor pris på. Håper du/dere har lyst til å bidra i 2022. Bidraget kan betales via bank eller Vipps: Mylla løypeforening: Kontonr. 2220 12 89223eller VIPPS: 18868

Om du/dere allerede har betalt, takker vi for bidraget.

På forhånd takk.

Styret,