Innkalling til dugnad lørdag 23. september

Det nærmer seg en ny skisesong, men før vi kan spenne på oss skiene må vi sette av tid til høstens dugnader i skiløypene. Første dugnad er kommende lørdag, 23. september. Frammøte som vanlig ved garasjen på Mylla kl. 10.00. Leder Tore HR vil orientere om de ulike oppgavene ved oppstart av dugnaden.

Ta med høvelige redskaper; sag, greinsakser, krafser, spader osv. samt gode klær og mat for en dag ute i skogen. For de som tar med egen motorsag, husk påkrevd verneutstyr.

Neste dugnad er 21. oktober kl. 10.00 samt medlemsmøte i garasjen samme dag kl. 16.00.

Og foreningen behøver ny regnskapsfører. Er du eller kjenner til en regnskapsfører/regnskapsbyrå som er kjent med regnskapsføring i frivillig organisasjoner/Visma regnskapssystem, ta kontakt med styret ved økonomiansvarlig Hege B. Kalvsjøhagen (hege0104@outlook.com) eller leder Tore H. Rasmussen (tore@heldrup.no)

Hilsen Tore