Arilds spor lille julaften 2014

Mylla løypeforening 23/12 kl. 07:21: Mylla -4 grader, Klart pent. Total snødybde er 8-15 cm. Løypene fra garasjen og Vestover ble preppet igår, idag blir skøytetraseen mellom sporene mattekjørt. Skisporene Mylla syd blir frisket opp igjen sent i kveld eller tidlig morgen juleaften. Det er kjørt med scooter fra Nordstrand til Bratlia-Sørlibakken-Stormyra-Skjerpelykja. 15 cm snø på Stormyra. Løypetraseen fra Stuttbekken og over vannet til garasjen blir kontollert 1.dag evt 2.dag jul, er isen sterk nok blir det mattekjørt med scooter. Webbkameraet på hjemsiden er nå iorden. Bli medlem i Mylla Løypeforening og få full tilgang til hjemsiden. Enkelt; sett inn et beløp du selv velger på Konto 2220.12.89223 og du er medlem, oppgi din e-mail adresse og du får Nyhetsbrev hver fredag.